Tuesday 20 March 2012

Sijil Paling Mudah (SPM)

assalamualaikum! hye guys! hari ni sekolah aku ramai ngan budak2 yang 18 tahun. eeee! menyemak je. hahaha. kay gurau. :p korang datang sebab result SPM keluarkan? haha. dah tau dah. saje tanye. hmm. bape korang dapat? straight A? mesti korang pandai2 belake kan. straight A leteww. hehe.

okay. yang sebenarnye tadi aku menunggu sorang akak yang omey omey cute ni. haha. namenye...tak boleh la bagi tau. tapi, orang selalu panggil die 'nyet'. haha. katenye di twitter, nak datang sekolah nak jumpe aku. pastu, nak lempang aku la bagai. haha. kite orang bukan gaduh, tapi suke2. hm. tapi si jumpe lak aku 'nyet' tadi. haha. takpe. maybe tuhan tu tak nak kite orang buat dose. cehhhh. ayat aku cas cas ulama'. hahaha.

okay. kite berbalik pade cite pasal SPM. bagi aku SPM ni susah la sebab dah tak boleh nak main tembak2 jawapan macam PMR. haha. lagi satu, kebanyakan subjek SPM ni jawapan die kene dalam bentuk essay. okay, aku si suke buat2 essay ni. hm. okay. SPM sangat tak memahami aku. tapi, start from now, aku kene set minda aku yang SPM itu adalah singkatan bagi Sijil Paling Mudah. haha. tapi, SPM akan menjadi mudah bile kite berusahe. cehhhh. insya-allah aku akan cube yang terbaik untuk SPM 2012. 11A+ mesti menjadi milik aku. kalau aku tak dapat aku kene redha je. kay la. cukup ni jelah aku membebel. haha. kay bye, assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment