Monday 26 March 2012

I'm back!

assalamualaikum! hey guys! aku baru je balik dari kem semalam. aku pergi camp kat Sungai Chongkak under pengawas. hehehe. I'm prefect! kat camp tu banyak bende yang aku belajar dan hidup di sane boleh dikatekan ala-ala tentere. so, kat sane aku dilatih macam seorang tentere selame 3 hari 2 malam. bagi aku, kehidupan ni sangat susah untuk aku. tapi nak wat cane, nak jadi seoarang pemimpin yang berwibawe kenelah cube merasai hidup sebagai seorang tentere.

so, lepas ni aku akan cube lagi jadi yang terbaik dan berharap sangat aku dapat menjadi pemimpin yang mantap di sekolah. bukan tu saje, aku juge mampu memimpin diri aku pade mase yang akan datang dengan lebih baik. insya-allah.

peringatan buat semue termasuk diri aku sendiri : ' semoge hari ini lebih baik daripade semalam dan jika hari ini lebih buruk daripade semalam, maka cilakalah kau. '

No comments:

Post a Comment