Tuesday 9 August 2011

clash day..

ape die??? azri dah single..!!! waah.. kenape?? haha..

pade 6 julai 2011, aku telah merasmikan hari  memutuskan perhubungan aku dengan seorang gadis.. pade mase tu aku rase amat sedeh.. time tu jugak aku rase hidup aku dah macam tak menentu.. tapi apabile membe2 aku bagi semangat kat aku dengan kate2 seperti " relaks azri.. bunge bukan sekuntum " , " weh.. kau boleh cari yang lagi cantek daripada die la " , " weh.. kau tak payah ar teruskan perhubungan dengan die tu.. die tu bajet hot je " dan macam2 lagi la.. dengan kate2 itu.. aku terus je dapat lupekan die dalam mase seminggu.. gempak tak aku?? haha..

btw.. kepade gadis ini, aku minta maaf la kalau aku ade buat salah dengan kau.. aku harap kau happy ar sepanjang aku ngan kau bersame.. thanks for everything.. B)..

No comments:

Post a Comment