Wednesday, 22 June 2011

masok air...

haha.. masok air.. masok air.. haha..
hari ni aku balek sekolah ngan dini.. tak abes menyakai pulak kite orang atas moto tadi..
semue orang kami nak 'pisss'... haha..
tadi aku 'pisss' kat sorang awek ni tau.. awek KPTM.. tapi die buat muke ketat ngan aku.. macam @#$%*..
sekali ade balak di da.. aku cume mampu senyum je lah.. haha.. tak goyang pulak aku tadi.. haha..

pas tu.. okay ar.. jalan jalan jalan jalan... nak masok selekoh taman kami.. ade bond la pulak..
hm.. habessssss.. tak tau nak buat ape... dinie dengan cepat matikan motonye..

dinie: lin, lin, lin, ade bond depan tu... macam mane ni??? kau dah ar tak pakai helmet...
aku: aduh.... macam mane nie... tak pe tak pe.. kau turun kan aku kat tepi ni biar aku jalan kaki..
dinie: okay2.. elok2 jalan tu..
aku: okay2.. hahaha..

haha.. kelakar.. kelakar..
memang masok air betol..
lepas nie aku tak nak naik moto tak pakai helmet lagi.. haha..

No comments:

Post a Comment